Kawasaki prezinta KLX 250 si D-Tracker Final Edition, doua modele noi in lineup-ul 2016
O veste buna si doua mai putin placute vin din Japonia. Vestea buna e ca in weekend-ul trecut Kawasaki a lansat doua motociclete superbe care vor face parte din lineup-ul 2016, KLX 250 si D-Tracker Final Edition. Vestile proaste sunt ca, pe de o parte, unul dintre modele, D-Tracker Final Edition, foarte popular si prezent in mai multe variante de la lansarea din anii ’80 incoace, va fi, cum o spune si numele, capat de linie in productie. Jurnalistii japonezi sustin ca Final Edition X va reprezenta sfarsitul celebrei linii si deocamdata nimic oficial sau aproximativ oficial nu a venit sa contrazica afirmatia, pe de alta parte, de asemenea, potrivit jurnalistilor japonezi, prezenti la lansare, cele doua modele vor fi destinate exclusiv pietei japoneze. Din nou, tacere din partea oficialilor Kawasaki in aceasta privinta, din nou trebuie sa-i creditam pe confratii japonezi.
Asadar, e vorba despre modelele 2016 Kawasaki KLX 250 si 2016 Kawasaki D-Tracker, cel supranumit Final Edition, disponibile din luna mai 2016 la dealerii Kawasaki. Pentru aceste excelente modele on/off-road nu au existat, cel putin pana in acest moment fise tehnice si detalii foarte multe despre eventualele noutati fata de versiunile anterioare, ori daca exista, sunt in japoneza si probabil ca asa vor ramane, avand in vedere distributia limitata la piata din arhipelag,
In consecinta, se poate vorbi de o raportare la versiunile anterioare. Astfel, cu ADN-ul pregnant supermoto, D-Tracker se infatiseaza ca o motocicleta foarte usoara (undeva la aproximativ 120 kg goala), de o culoare albastru stralucitor cu grafica alba si neagra, plus jantele si rulmentul radial albastre. Se poate distinge un “D” mare in grafica, la fel ca si inscriptia “Final Edition”.
D-Tracker poate fi la fel de bine minunata prima motocicleta pentru incepatori, cum poate fi si varianta de toata ziua, care sa inlocuiasca masivele motociclete cu deplasament mediu si urias. Probabil ca motorul este unul cu racire pe lichid, in patru timpi de 144cc, capabil sa dezvolte 12 cp la 8.000 rpm si 11,3 Nm cuplu la 6.500 rpm, numai buna pentru deplasari urbane si suburbane.
Jantele cu spitele puternice sunt suficient de solide pentru a comuta de pe asfalt pe drumuri accidentate si cu dimensiunile lor vor face ca directia, agilitatea si manevrabilitatea sa fie la nivel inalt. Gumele sunt sportive, tarmac-oriented, asa ca vor face fata pe un teren denivelat cu siguranta unei aderente mai mult decat satisfacatoare. La aceste roti sunt potrivite si suspensii cu curse lungi, astfel ca drumurile secundare chiar nu sunt o problema. Inaltimea seii se afla la 86 cm, ceea ce confera si o pozitie buna in timpul pilotarii.
Kawasaki a folosit o transmisie cu 5 viteze cu un ambreiaj clasic cu multiple placi umede si judecand dupa poze ar fi vorba de acelasi lucru, cu mica diferenta ca a fost folosit in spate un pinion mai mare, probabil pentru o acceleratie mai consistenta.
Rezervorul cuprinde aproximativ 6,9 litri si, chiar daca nu e vorba de cine stie ce, in realitate ofera o autonomie mai mult decat decenta, printr-un consum excelent.
KLX 250 este vopsit in culorile verde si violet, amintind puternic de culorile modelului din anii '90! Despre KLX250 se mai poate aminti ca vorbim de un motor de 249cc, care livreaza 24,5cp
Modelul complet de detalii și grafică a cadrului său vopsit în verde, in timp ce motorul de 249cc nu va avea unele modificari si livreaza 24,5 cp. De fapt, vorbim, cum am spus, de specificatiile tehnice ale modelelor clasice KLX250 si KLX250S, asa ca nu mai dezvoltam.
Te-ar putea interesa si:
Ninja 1100SX ofera performanta maxima pe segmentul Sport Touring. Creata pentru a oferi performante ridicate, tehnologie avansata si confort deosebit pentru condus sportiv si turism pe parcursul intregii zile, motocicleta Kawasaki stabileste un nou s...
Citeste mai mult