Apar imagini ale modelului 2017 Kawasaki H2 (GT) din urmatoarea generatie

Apar imagini ale modelului 2017 Kawasaki H2 (GT) din urmatoarea generatie

24 May 2016

In luna februarie, cei de la morebikes.co.uk spuneau ca sunt in posesia unui brevet depus de Kawasaki cu privire la un nou model foarte ciudat, din ce aparea in schite, cu absolut nici o idee despre ce ar prefigura. Modelul aparea ciudat din cauza unui "nas" (cioc mai degraba) alungit tip sportiv, cu caneluri de ghidare a fluxului de aer, dar mai ales din cauza unor aripi ajustabile si prinse de carena, probabil cu un rol dublu functional. Pe de o parte cu rol de stabilizatoare, apropo de scandalul eleroanelor-aripioarelor din MotoGP, facand parte dintr-un kit de marire a aerodinamicii si pe de alta parte cu rol de a dirija fluxul de aer catre un banuit motor supercharged.

Apar imagini ale modelului 2017 Kawasaki H2 (GT) din urmatoarea generatie - Suzuki

Greu de spus la momentul respectiv daca e vorba de un model nou sau e vorba de un model deja existent si imbunatatit, unii considerand ca ar fi vorba de un Versys futurist, altii ca ar fi noul Z1000SX, in orice caz, nesemanand cu nimic concret si 1 la 1, macar avea elemente si componente ale modelelor existente.

Apar imagini ale modelului 2017 Kawasaki H2 (GT) din urmatoarea generatie - GT

Iata ca a aparut in publicatia japoneza Young Machine o imagine a ceea ce ar fi noua generatie Ninja H2 (denumita GT), care probabil ca va fi gata pentru 2017, cel tarziu 2018. Ceea ce japonezii sustin ca ar fi noua generatie H2, din surse din interiorul producatorului Kawasaki, seamana teribil cu ce aparuse prin schitele de asta-iarna. Iata ca, daca se confirma, s-a spulberat un mister legat de ce model inregistra Kawasaki prin iarna. Cele doua imagini sunt aproape similare si, facand abstractie de lipsa aripilor din noua imagine, privesc acelasi model.

Apar imagini ale modelului 2017 Kawasaki H2 (GT) din urmatoarea generatie - Z1000SX

Lipsa aripilor din imagine a fost explicata ca aceasta ar prezenta un stadiu incipient al prototipului, urmand ca ulterior sa i se ataseze si acestea. Asa s-a dat o a doua explicatie, caci prima vine implicit, cea legata de fluxurile de aer din structura complicata si bogata a carenajului, normal ca vorbim de un H2 cu motor cu inductie fortata, supercharged pe scurt.

Daca Suzuki dorea sa dea lovitura rivalilor de la Akashi, pregatind un reformat integral model de Hayabusa, cu motor supercharged, vor trebui sa mai astepte sau sa se grabeasca cu altceva. Kawasaki e in acest moment regele neincoronat al motoarelor cu inductie fortata si dovedesc ca nu s-au culcat pe laturii celei mai complete motociclete din acest moment, adica H2.

Te-ar putea interesa si:

2025 Kawasaki Z125, aliatul perfect pentru riderii la inceput de drum

Afisand filosofia unica de design Sugomi a celor de la Kawasaki pentru a fi vazut de toata lumea, cel mai mic membru din familia Z se impune in segmentul din care face parte si face o declaratie puternica de Naked Bike. Sasiul de tip trellis expus se...

Citeste mai mult